GOSPODARSKI KALEIDOSKOP

U cilju gospodarskog razvoja kraja, poboljšanog iskorištenja asortimana postojećih proizvođača i uslužnih tvrtki i obrta, uvećane zaposlenosti i prosperiteta zajednice – poduzetnički centar je aktivan u promociji pogodnosti, odnosno mogućnosti ulaganja i gospodarskih potencijala Velike Gorice općenito. 

Pored uloge jedne od info-točaka za ulaganja i razvoj u gradu i okolici, zahvaljujući kojoj smo često u kontaktu s domaćim i stranim investitorima, Centar razvija različite oblike promotivnih materijala i “info-pagera” o slobodnim parcelama za gospodarsku izgradnju ili povezuje moguće buduće partnere u cilju efikasnog i usmjerenog razvoja njihove djelatnosti na području Grada.  

Velika Gorica do sada nije posjedovala jedinstveni promidžbeni materijal koji na jednom mjestu sublimira značajke i kvalitete gospodarskog, odnosno razvojnog okruženja Velike Gorice, te oslikava u određenim pokazateljima i osnovicu za društveni razvoj grada. Investitore koji razmatraju mogućnost života i razvoja njihovog biznisa na području Velike Gorice zanimaju informacije od vrste dostupne radne snage i strukture administrativnih i financijskih institucija do strukture osnovnog obrazovanja, odnosno ponude športskih i kulturnih sadržaja na mikrolokaciji. 

Vođeni potrebom izrade takvog materijala, zatražili smo financijsku potporu za izradu tiskane brošure koju smo nazvali “Gorički gospodarski kaleidoskop” (PDF, 917KB). Priprema i prikupljanje podataka je započelo u ljeto 2007. godine, kada je i Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva ideju ocijenilo vrijednom sufinanciranja. 

Vodič je nastao je u suradnji i s Gradom Velika Gorica (Ured za gospodarstvo i poljoprivredu), Turističkom zajednicom Velike Gorice, Poreznom upravom, FINA-om, bazom fotografija “Turopoljskog glasnika” i Aleksandra Božića, Državnim zavodom za statistiku i Zagrebačkom županijom. Autori tekstova su Krešimir Majić i Mirela Schreiber. Prvo izdanje na hrvatskom jeziku tiskano je u siječnju 2008. godine. Hrvatsko izdanje brošure tiskano je u nakladi od 1.000 primjeraka, i na njegovo oblikovanje i tiskanje je utrošeno oko 24.000kn. Početkom 2009. godine tiskano je izdanje na engleskom i njemačkom jeziku, uz ažuriranje dijela sadržaja.

Projekt je sufinanciralo Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva putem programa “Poduzetnički centri i regionalne razvojne agencije” za 2007. i 2008. godinu, putem HAMAG-a.