KLASTER “HOTEL PLUS”

 

Brandiranje hotelskih lanaca, odnosno podizanje grada ili regije na razinu istaknute robne marke danas nije nikakva novost. Međutim, grupa hrvatskih proizvođača rasvjete, tepisona i tepiha, drvenog i tapeciranog namještaja, sobnih vrata, tekstilnih dekoracija, te parketa i drvenih podova se okupila oko ideje suradnje na brandu hrvatske hotelske sobe. Inicijativa za oblikovanje klastera HOTEL PLUS definirana je polovicom 2007. godine, kada su inicijatori sklopili ugovor o suradnji na projektu oblikovanja hrvatske hotelske sobe pod okriljem posebnog branda kvalitete, domaćih sirovina i domaćeg dizajna, te posebne, hrvatske priče o tradiciji, kulturi i prirodi.

 

Inicijatori:

Na početnim sastancima u Velikoj Gorici članice su dogovorile elemente i izgled prve, ogledne sobe, te raspravljale o ostalim organizacijskim, promidžbenim, operativnim i sajmišnim aktivnostima klastera HOTEL PLUS.

Prvo javno pojavljivanje organizirano je kroz zajedničko izlaganje na sajmu turizma i ugostiteljstva GAST u Splitu od 5. do 9. ožujka 2008. godine. Pod okriljem naziva HOTEL PLUS, partneri su oblikovali i izložili prvu, oglednu hotelsku sobu sačinjenu od pojedinačnih proizvoda članica klastera. Štand su tako krasili dizajnirani tepisi Regeneracije Zabok, seljački podovi, te sobna i masivna hrastova vrata Spačve iz Vinkovaca, posebno atraktivan dvoslojni parket DIP-a iz Kalovca, rasvjetna tijela unutarnje rasvjete iz programa hotelske opreme Dekora iz Zaboka, atraktivan tapecirani namještaj obrta “Slavica” iz Velike Gorice, te namještaj iz programa hotelske spavaće sobe goričkog Lapibusa.

Predstavnici klastera su sudjelovali i na okruglom stolu Hrvatske gospodarske komore, održanom dana 5.3. u sklopu sajma, na temu potencijala hrvatske industrije namještaja u opremanju hotela.