Prirodna kozmetika Herbae Dalmatinae

Jelena Erceg na svojem je poslu okružena finim prirodnim mirisima i radi posao koji voli. Ona je poduzetnica koja je mislila kako će poslovnu karijeru provesti kao odgajateljica, za što se školovala, no put ju je drukčije poveo. Neko vrijeme je radila i kao teta u vrtiću i kao kreativna poduzetnica, no došlo je vrijeme da se ipak posveti pravoj ljubavi.

Jelena Erceg je svoju ideju o pretvaranju hobija u stalan posao provela u djelo, a njeni su sapuni, kreme, ulja i ini kozmetički pripravci postali stvarnost kroz marku Herbae Dalmatinae. Netko bi mogao pomisliti da je tržište zasićeno ovakvim proizvodima, no onaj koji se na njemu želi održati i opstati, mora imati neku svoju priču, svoje posebnosti. U ovom slučaju, poslovna ideja Herbae Dalmatinae zasniva se, kako to i treba biti, na kvaliteti bez kompromisa, na prirodnim sastojcima, ekologiji i recepturama koje su stare, tradicionalne. Iskušavale su ih naše bake, pa ako su bile dobre njima, zašto ne bi bile dobre i u 21. stoljeću?! Primjerice, pčelinji vosak koristio se u kozmetici i u pradavna vremena pa ga se koristi i danas, kao i hladno prešana organska ulja koja su također glavni sastojci ovih proizvoda.

Certifikacija proizvoda

U Makarskoj koja miriše na more i brojne ljekovite mediteranske biljke, lavandu, čemprese i smilje, poduzetnica Jelena Erceg smišlja svoje proizvode organske kozmetike i zadovoljna je rezultatima. No, to nije sve, jer ova poduzetnica je velika zagovornica certifikacije proizvoda, a što bi pomoglo manjim tvrtkama da se na tržištu lakše nose s velikim svjetskim brendovima, pa aktivno djeluje u tom smislu. Što se tiče samih proizvoda Herbae Dalmatinae, iako Erceg priznaje da nije previše radila na marketingu, njeni mirisni i prirodni proizvodi su lako našli svoje kupce, a među njima ih ima mnogo izvan granica Hrvatske. Dobra iskustva korisnika su zapravo najbolji marketing, a dobra komunikacija putem društvenih mreža također je važna zbog direktnog kontakta s kupcima.