Orbico kupuje veliku rumunjsku tvrtku

Šef Orbico grupe, Branko Roglić, poduzetnik sa stažem od nekoliko desetaka godina, široj javnosti je postao poznatiji kada je zbog dugovanja blokirao Agrokor Ivice Todorića. Bio je to trenutak u kojem se o Todoriću počelo razmišljati na drukčiji način, pokazalo se da je ranjiv, no iza Roglićevog poteza krila se isključivo logična poslovna odluka. Poslovanje svake ozbiljne tvrtke mora biti održivo, a Roglić nikada nije želio biti neodgovoran prema svojim zaposlenicima i poslovnim partnerima.

Pomoći hrvatskim proizvodima na stranim tržištima

Prihod Roglićevog Orbica, distributera robe namijenjene širokoj potrošnji, prošle je godine iznosio nešto manje od 2 milijarde, i to ne kuna nego Eura, jer Roglić djeluje širom Europe, pa i dalje. U namjeri da se još više proširi, ali bez hazarderskih poteza, Orbico je kupio značajan udio u Interbrands Marketing and Distribution, rumunjskoj tvrtki koje je Roglić sada vlasnik u iznosu od 60%. Naravno, tu ne namjerava stati: prema kratkoročnom planu, onom koji podrazumijeva iduće tri godine, trebao bi preuzeti i preostalih 40%. Roglić se sa svojim novcem ne kocka, kao što to čine igrači na JackpotCity premium casino app

Veliki budući planovi Orbica zasnovani su na ogromnom dugogodišnjem iskustvu ali i ugledu koje je stjecano tijekom dugog niza godina provedenih u uspješnom poslovanju. Želja Branka Roglića je da s kvalitetnim hrvatskim proizvodima upozna strana tržišta na kojima mnogi od njih još nisu bili prisutni. Iločki podrumi zahvaljujući Orbicu svoja su vina plasirali u Poljsku, odlično su prošle i stvari koje proizvodi Ivo Lola Ribar, a tražene su i ribe i riblji proizvodi tvrtke Sardina. Rusija je ogromno tržište koje ima veliki potencijal, i Roglić smatra da ono što izrađuju hrvatski proizvođači tamo mora biti zastupljeno u puno većoj mjeri nego što je to bilo do sada. Osim toga, hrvatski proizvodi koji tamo već jesu prisutni prilično su omiljeni. Naravno, političke prilike čine poslovanje s Rusijom nešto delikatnijima, ali gospodarstvo ipak mora naći svoj put do novih tržišta.